22 вересня, четвер
Українська мова і читання
Опрацюй вірш Платона Воронька
КАРТИНА
В мене є
така картина —
краща від усіх!
Не картина — дивина.
Над горою — низина.
Спіють яблука, малина,
зверху валить сніг.
На гілках сидять зайчата,
по ставку пливуть курчата.
Їжаки летять.
Світить сонце, сяють зорі.
Жолуді на осокорі гронами висять.
— От картина так картина!
Що малюнок, то й новина.
Хто ж її подарував?
— Це я сам намалював.
1.
Як ти гадаєш, чи
сподобалася хлопчикові власна картина? Обґрунтуй свою думку відповідними
рядками вірша.
2.
Чи можна намальовану хлопчиком
картину назвати небилицею? Чим вона особлива?
3.
Уяви, що художник усе виправив.
Спробуй переробити вірш так, аби все було намальовано правильно. Прочитай, що в
тебе вийшло.
Письмове завдання.
Виконай вправу 3 на с.22 .
Математика
Зошит «Працюю самостійно» с.13 №№ 41, 42(без оберненої
задачі).
Геометричне завдання.
Накресли відрізки АВ=1 дм
СК-?, на
4 см коротший, ніж АВ.
ДМ-?, на
3 см довший, ніж СК.
Короткий запис записувати
не треба.
ЯДС
Опрацюй електронний підручник ЯДС с.30-33. Підготуйся до діагностувальної роботи.
На урок мистецтва завтра потрібні кольоровий папір (зелений , рожевий, червоний на вибір), картон (блакитний або синій), клей, ножиці, фломастери, простий олівець.